Sunday 2 December 2012

Tinjauan Komen Pelanggan Setakat Ini....


Berikut adalah tinjauan rambang pelbagai komentar yang dapat dilihat di alam cyber in berkaitan RMC.
Kami sertakan sebahagian petikan dari blog2 tersebut dan anda boleh klik link yg disertakan untuk bacaan lanjut.
Mana2 yg bersifat pujian , kami ucapkan terimakasih, manakala mana-mana yang kekurangan kami Hapunten (mohon maaf) dan akan cuba memperbaikinya .

Overall respon kami:
- Tentang Kebersihan: Kami amat menitik berat akan kebersihan (penekanan utama dari pengasas RMC Tn Hj Iyus Ruslan sendiri) dan setiap pusingan waktu akan ada staff yg akan bersihkan kawasan yg selalu perlu diberi perhatian terutama tandas dan sekitarnya. Namun di ketika waktu peak hours mungkin staff kami agak sibuk untuk memperhatikan perkara ini , maka kami perlukan reminder dari para pelanggan untuk sentiasa memastikan restoran ini bersih.
-Tentang Fast Service: Kami rasa ini pengalaman subjektif mengikut waktu mana anda datang ke RMC samaada Peak Hour atau sebaliknya. Namun secara overall our delivery time is acceptable by most customers. Dan kami dalam proses menambah bilangan kakitangan di RMC ini bagi memberi pelayanan yg lebih baik.

TQ
-------------------------========================---------------------


Untuk anak-anak kami order Nasi Goreng Spesel isinya ada sotong, ketam dan apa yek. udah lupa kok….. ada keropok dan telur….
Nasi ni kami bahagi 3 orang… sebab anak-anak saya ni tak tentu seleranya.. kalu order lebih tak makan. order sikit berebut2 nak makan…..Huzaiman suka makan.. maknanya tak pedas la kan??hik3
Tapi sedap nasi goreng nya… so.. saya  CADANGKAN sapa nak order sila order…. sbb sesuai untuk anak-anak la…..



-------------------------========================---------------------

Overall, aku boleh katakan makanan kat sini sedap. Boleh rekemen. Nak makan restoren Sundanese kat KLC C tak mampu, dapat makan di rumah makan dekat umah pun dah kira ok la kan. Lagipun kedai makan ni ada portion untuk donate kepada pondok-pondok pengajian agama kat Malaysia dan Indonesia. Waktu perasmian pembukaannya dulu pun, geng tahfiz yang datang mengaji. Kira ada la jugak, ada pahala hasil sendawa kita.


-------------------------========================---------------------

"...High Point : Fast service in taking orders, entertain request, most polite, great ambiance,

Low Point : Almost none! Even the restroom is unbelievably comfortable and clean.

Rating (out of 5 star)

Food quality & presentation : ★★★★
Service : ★★★★★
Price : ★★★
Food choices : ★★★★
Atmosphere : ★★★★★
Restroom Cleanliness : ★★★★★
Chances we'll go back : ★★★★★★★★★★★★ (Yeahh...!! )"


http://adeezroon.blogspot.com/2012/11/rumah-makan-cibiuk.html?m=1

-------------------------========================---------------------
"Ok.. mula2 skali suasana kedai sangat INDAH.. dalam linkungan pintu2 kaca..dan hiasan klasik nusantara..tapi masih mengekalkan konsep moden dan mewah..ada dua pilihan samada duduk di kerusi atau bersila mengelilingi meja ala-ala meja jepun..
lebih mula dari yang mula2 tadi, sopan santun pekerjanya..MASYAALLAH.. terasa segan nak order atau berlaku cerewet dgn mereka ini..sgt sopan santun, cakap lembut sgt walaupun cakap logat n banyak guna nahu Indonesia.."


-------------------------========================---------------------

No comments:

Post a Comment

Sila berikan komen dan cadangan